• Deborn

L'agentu penetrante t cas nò.: 1639-66-3

L'agente penetrante t hè un agente di umidi potente, anionicu, l'eccellente umido, solubilizante è l'azzioni emulsificante più a capacità di a tensione interfaciale.


Dettaglio di Produttu

Tags di produttu

Nome chimicu: Agente penetrante t

Formula molecular:C20h39AO7s

Pesu Molecululare:446.57

Numeru cas: 1639-66-3

Specificazione

Apparenza: incolore à u liquidu trasparente giallu

PH: 5.0-7.0 (1% suluzione d'acqua)

PENETRAZIONE (S.25 ℃). ≤ 20 (0,1% suluzione d'acqua)

Contenutu attivu: 72% - 73%

Contenutu solidu (%): 74-76%

CMC (%): 0,09-0.13

APPLICAZIONI

L'agente penetrante t hè un agente di umidi potente, anionicu, l'eccellente umido, solubilizante è l'azzioni emulsificante più a capacità di a tensione interfaciale.

Cum'è l'agente di umidità, pò esse adupratu in inchetta basiling in acqua, stampante di temeile è cridita, paper, rivestimentu, cuir, è metallo, plastica, vetroetto

Cum'è emotificatore, pò esse adupratu cum'è u principale emulsificatore o emulsificatore axiliariu per polimerizazione di emulsione. L'emulsione emulsificata hà una distribuzione di dimensione di particelle strettu è a tarifa di cunversione di alta cunversione, chì pò fà una grande quantità di latex. U latex pò esse usatu cum'è un emulsificatore più tardi per ottene una tensione di superficie assai bassa, migliurà u nivellu di u flussu è aumenta a permeabilità.

In breve, l'OT-75 pò esse usata cum'è umidi è umidi, flussu è solvente, è pò ancu esse usatu cum'è l'agente di desidrating, dissidendu l'agente di l'agente. Copre quasi tutti i zoni industriali.

Dosage

Pò esse adupratu separatamente o diluitu cù solventi, cum'è umidi, infiltrating, suggerendu a dosa: 0.1 - 0,5%.

Cum'è emulsificatore: 1-5%.

Pacchettu è almacenamentu

U pacchettu hè 220kgs tamburs di plastica o u tamburinu ibc

Almacenatu in un locu frescu, seccu. Evità a temperatura di luce è alta. Mantene u containeru chjusu quandu ùn hè micca in usu.


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivite u vostru messagiu quì è manda à noi