Ritardanti di fiamma: U secondu più grande additivi di gomma è plastica
Ritardante di fiammahè un agentu ausiliariu utilizatu per impediscenu l'ignizione di materiali è impedisce a propagazione di u focu. Hè principalmente usatu in i materiali polimeri. Cù a larga applicazione di materiali sintetici è a migliione graduali di i normi di prutezzione di u focu, i ritardanti di fiamma sò largamente usati in plastica, gomma, rivestimenti, etc. Sicondu i principali elementi chimichi utili in FR, pò esse divisu in trè categurie: fiamma inorganica. ritardanti, ritardanti di fiamma organici alogenati è ritardanti di fiamma organici di fosforu.
Ritardanti di fiamma inorganicitravaglia fisicamenti, chì hà bassu efficienza è grande quantità di aghjuntu. Hà un certu impattu nantu à u rendiment di i materiali. Tuttavia, per via di u prezzu bassu, pò esse usatu in i prudutti low-end cù bassi requisiti di prestazione, cum'è plastica PE, PVC, etc. Pigliate l'idrossidu d'aluminiu (ATH) per esempiu. finu à 200 ℃. U prucessu di descomposizione assorbe u calore è l'evaporazione di l'acqua, in modu di impedisce l'aumentu di a temperatura di u materiale, riduce a temperatura di a superficia di u materiale, rallenta a velocità di a reazzione di cracking termale. À u listessu tempu, u vapore d'acqua pò dilute a cuncentrazione di l'ossigenu è impedisce a combustione. L'alumina prodotta da a descomposizione hè attaccata à a superficia di u materiale, chì pò ancu impedisce a diffusione di u focu.
Ritardanti di fiamma alogeni organiciprinciparmenti aduttà modu chimicu. A so efficienza hè alta è l'aghjunzione hè samll cù una bona cumpatibilità cù polimeri. Sò largamente usati in fusioni elettroniche, circuiti stampati è altri cumpunenti elettrici. Tuttavia, emettenu gasi tossichi è corrosivi, chì anu certi prublemi di sicurità è prutezzione di l'ambiente.Ritardanti di fiamma bromurati (BFR)sò principalmente ritardanti di fiamma alogenati. L'altru hèritardanti di u focu di a serie cloro (CFR). A so temperatura di descomposizione hè simile à quella di i materiali polimeri. Quandu i polimeri sò riscaldati è decomposti, i BFR cumincianu ancu à decompone, entra in a zona di combustione in fase di gasu cù i prudutti di descomposizione termica, impediscenu a reazione è impediscenu a propagazione di fiamma. À u listessu tempu, u gasu liberatu copre a superficia di u materiale per bluccà è dilute a cuncentrazione di l'ossigenu, è infine rallentà a reazzione di combustione finu à a fine. Inoltre, i BFR sò generalmente usati in cumminazione cù l'oxidu d'antimoniu (ATO). ATO stessu ùn hà micca ritardante di fiamma, ma pò agisce cum'è un catalizzatore per accelerà a descomposizione di bromu o cloru.
Ritardanti di fiamma di fosforu organicu (OPFR)travaglia sia fisicamente è chimicamente, cù alta efficienza è i vantaghji di a bassa toxicità, a durabilità è u rendiment di altu costu. Inoltre, pò ancu migliurà a fluidità di trasfurmazioni di l'alea, furnisce a funzione di plastificazione è un rendimentu eccellente.
Ancu s'è l'aghjunzione di FR ùn pò micca fà chì u materiale resiste cumplettamente à u focu, pò evità in modu efficace u fenomenu di "flash burn", riduce l'occurrence di u focu è vince un preziosu tempu di fuga per e persone in a scena di u focu. U rinfurzà di e esigenze naziunali per a tecnulugia di flame retardant rende ancu a pruspettiva di sviluppu di FR più larga.
Tempu di post: 19-novembre-2021