• DEBORN

Agente penetrante T CAS NO.: 1639-66-3

L'agente penetrante T hè un agente bagnante anionicu putente cù un'eccellente azione bagnante, solubilizante è emulsionante più a capacità di riduce a tensione interfacciale.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Nome chimicu: Agente penetrante T

Formula Molecular:C20H39NaO7S

Pesu Molecular:446,57

Numero CAS: 1639-66-3

Specificazione

Aspetto: liquidu trasparente da incolore à giallu chjaru

PH: 5,0-7,0 (soluzione acqua 1%)

Penetrazione (S.25 ℃). ≤ 20 (soluzione acqua 0,1%)

Cuntenutu attivu: 72% - 73%

Contenutu solidu (%) : 74-76 %

CMC (%) : 0,09-0,13

Applicazioni

L'agente penetrante T hè un agente bagnante anionicu putente cù un'eccellente azione bagnante, solubilizante è emulsionante più a capacità di riduce a tensione interfacciale.

Cum'è agenti bagnanti, pò esse usatu in tinta à l'acqua, serigrafia, stampa tessili è tintura, carta, rivestimentu, lavare, pesticidi, pelle è metalli, plastica, vetru, etc.

Cum'è emulsionante, pò esse usatu cum'è l'emulsionante principale o l'emulsionante ausiliariu per a polimerizazione di emulsioni. L'emulsione emulsionata hà una distribuzione di particella stretta è un altu tassu di cunversione, chì ponu fà una grande quantità di lattice. U lattice pò esse usatu cum'è un emulsionante più tardi per ottene una tensione superficiale assai bassa, migliurà u livellu di flussu è aumenta a permeabilità.

In corta, l'OT-75 pò esse usatu cum'è umidificante è umidificante, flussu è solvente, è pò ancu esse usatu cum'è emulsionante, agenti disidratanti, agenti dispersi è agenti deformabili. Copre quasi tutte e zone industriali.

Dosage

Pò esse usatu per separatamente o diluted with solvents, cum'è wetting, infiltrating, suggerenu a dosa: 0,1 - 0,5%.

Cum'è emulsionante: 1-5%.

Paquet è Storage

U pacchettu hè 220kgs tamburi di plastica o tamburi IBC

Guardatu in un locu frescu è seccu. Evite a luce è a temperatura alta. Mantene u containeru chjusu quandu ùn hè micca in usu.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi